13 de set. 2012

Traïdor!

Aquest que veieu aquí és un traïdor. Un vil traïdor. Recordeu l'altre dia que vaig dir que a Sant Pere de Vilamajor hi havia uns pendents mortífers? Doncs sobre el particular en Ramon (que així es diu el miserable) em digué alguna cosa així com "el camí que és planet és el del Camí Ral, des de Sant Antoni cap a Llinars". I em vaig quedar amb la "copla".

La setmana passada li vaig demanar si em faria el favor de fer-me de llebre i si m'acompanyaria per aquest camí tan planet que em deia que hi havia. I avui al migdia hem quedat per fer l'entrenament. Mare de Déu Senyor!. Obvio els detalls. Només us deixo amb el perfil, que per mi ha estat una cosa "nova". Pels que corren, potser no-res, però per mi que entreno normalment a la costa...

Però... sabeu què?: m'he ensortit!!. I a més a un ritme força raonable!. I gran part del mèrit ha estat d'en Ramon (el vil i miserable), que no ha parat d'adaptar la seva velocitat a la meva i m'ha acompanyat amb interessant conversa... que ha quedat a mitges!. Haurem de tornar-hi un altre dia a acabar les frases pendents: començo a entendre als massoquistes. Merci Ramon!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada