18 de set. 2012

Suave... que me estás matando.

Alfonso y yo. Hoy.
Feia una setmana que em feia una mica de mal un taló de forma que diumenge vaig descansar. I mentre reposava em preguntava: "què faré si les coses es torcen?. I si haig d'abandonar?". L'esperit d'en Samaniego, que seia al meu costat, em va donar la resposta tot versionant alguns versos de la seva pròpia Fábula de la Lechera: "no anheles impaciente el mal futuro... mira que ni el presente está seguro". Limitem-nos, doncs, a viure i a tirar endevant.

Hacía una semana que me dolía un poco el talón, de forma que el domingo descansé. Y mientras reposaba me preguntaba: "¿y que haré si las cosas se tuercen?. ¿Y si debo abandonar?". El espíritu de Samaniego, que estaba sentado a mi lado, me dio la respuesta versionando unos versos de su propia fábula de la lechera: "no anheles impaciente el mal futuro... mira que ni el presente está seguro". Limitémonos, pues, a vivir y a tirar hacia adelante.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada