14 de gen. 2013

El Video!!!

Fer aquest vídeo ha estat una petita gran odissea: al principi de tot el meu ordinador no podia amb la súper qualitat amb la qual en Fonsy va fer l'enregistrament. Pobret ell. Quan per fi el vaig poder editar a base d'enganyar-lo, el pobret petà per una altra banda. Canvio, doncs, d'ordinador. Quan tinc l'ordinador canviat em trobo que no pot generar el video en alta definició. Bueeeeeno: plan B. Tampoc. Plan C doncs. I quan ja, per fi tot lligat... pumba!: EL MEU INTERNET NO PUJA EL VIDEO EN ALTA DEFINICIÓ!!.  Doncs que no puji en alta definició: pitjor per ella.

 (I quan ja està tot editat, peli feta, pujada, en mitja definició... i contemplo les escenes que tan bons records em porten... observo amb horror que no he posat a la llista d'agraïments a la Batukada d'Arenys (ambe els infiltats de Canet). Ni tampoc a l'amabilíssim Ull Distret. Bé: ¡no hay mal que por bien no venga!. Els faré una menció especial i honorífica directament al blog, és a dir... aquí mateix.)

 (I és que davant les adversitats... no podem arronsar-nos!). AMUNT!!

 

2 comentaris:

  1. .....y se hizo la luz!!!. Impossible plasmar TOTES les imatges enregistrades per superBuji, Resum fantàstic de 4 minuts

    ResponElimina
  2. Preciós!!!
    Vull fer-ne més!
    Ens ho vàrem passar tant bé...

    ResponElimina