22 de des. 2012

Quan qui t'entrevista és un nen...



D'esquerra a dreta, la Noah Gharib, en Teeo Habby, la Melina Morilla, la Sofia Bará (que anava d'espectadora) i l'Alina Mucenic.

La Noah, la Melina i l'Alina m'han entrevistat al programa de Ràdio Arenys "Casal Digital". Quan entrava a l'estudi en Xavi Salbanyà ja em va advertir que tenien fusta de periodistes, i amb aquesta idea va començar un diàleg que durà gairebé tres quarts d'hora!. Em vaig sentir bé, molt bé, i tota l'estona hi va haver un feeling impressionant entre elles i jo. 

En definitiva, us recomano que escolteu aquest podcast de Ràdio Arenys perquè, tal i com els vaig dir al final de tot, m'heu sabut fer les preguntes que s'havien de fer. Moltíssimes gràcies a les tres. I també a en Joan: xaval, has fet una feina excepcional amb aquestes mosses!. Salut a tots.

2 comentaris:

  1. Eiiii!! Alguna pregunta difícil de contestar,eh?
    Un petó molt gran per a totes!

    Elena

    ResponElimina
  2. A nosaltres també ens va agradar molt fer aquesta entrevista!! Una abraçada!! :)

    ResponElimina